13 marca, 2012

...?

Siemanko!
Zauważyłam, jak strasznie męczy mnie dodawanie tematów, bo niestety nie posiadam czegoś takiego jak "wena twórcza" i nie potrafię nazwać np. dzisiejszego posta. Ale mniejsza o to.
Od 3 godzin (czyli od 0,5 :D) zakuwam do sprawdzianu z biologi... tak mi się nie chcę... Swoją drogą wiedzieliście, że na naszym języku są 4 rodzaje brodawek?! Ja nie. W uczeniu się nie pomaga mi też to, że cały czas mam w głowie jedną piosenkę, od której nie mogę się uwolnić! "She Will Be Loved" to kultowy kawałek miłosny... Niestety nie ma nic wspólnego ze mną :[ Nie ma to jak nieodwzajemniona miłość, co? ♥



Chyba nieuchronnie nadchodzi ta część. Wracam do biologii :(
Nienawidzę jej, jest gorsza od wszystkiego (a dzisiaj miałam mega trudną prace klasową z Polaka)...
Pa, pa.
P.S. ON. jest dostępny na Fejsie...

TA NOTATKA NIE CHCIAŁA MI SIĘ ZAŁADOWAĆ.
NOTATKA JEST Z DNIA 12 MARCA, GODZ. 22:07

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak skomentujesz, wtedy też skomentuje.
Będzie mi miło jak zaobserwujesz, wtedy też zaobserwuje.