05 stycznia, 2012

P.S.

"Lepiej to przeczytaj, bo będzie nieciekawie:
Kar. lepiej powiedz Józefinie, że jej infantylność działa mi na nerwy, bo będzie źle jak się wkurzę.
Poza tym jak mnie obgadujecie to róbcie to tak bym tego nie widziała.
P.S. Infantylność Józefiny zaczyna udzielać się też tobie...
Małysz"

Laska "Małysz" to taka wnerwiająca debilka... ten list napisała do mojej koleżanki Kar. Postanowiliśmy się z Olą lekko zemścić :D. Oto nasza odpowiedź:

"Joanno (napisałybyśmy droga, ale nie uważamy cię za takową).
Ten kawałek zmarnowanego drzewa, który zapisałaś wytworem twojej nieurozmaiconej wyobraźni, dostał się - jak to określiłaś - w nasze infantylne kończyny zwane rękoma, a konkretnie w jej płaską część - dłoń.
Musimy powiedzieć, że nasz genialny umysł nie był zadowolony. "Będzie nieciekawie". Zgodnie z artykułem kodeksu nr.3.4 o ustawie praw człowieka [NOTKA OD AUTORA: nie mam pojęcia czy takie coś istnieje]
groźby są karalne. Poza tym twoje słownictwo na poziomie pierwszej klasy podstawowej, jest zaiste niestosowne, w stosunku do nas - młodocianych, genialnych umysłów. Twoja - twoim zdaniem i nikogo innego - przeintelektualizowana osoba, będąca jednocześnie nieudanym eksperymentem matki natury, działa na nasz silnie rozbudowany układ nerwowy.
Może twoja podświadomość podpowiada ci, że jesteś inteligentna (ośmielę się dodać Slang: Buhaha!) i lepsza od pozostałych, ale to nie jest zaiste w żadnym stopniu prawda. Nikt by cię nawet za taką nie uznał, wszystko przez brak opanowania ze strony twoich "rozmemłanych" ślinianek wydzielających klejący, pełen enzymów śluz zwany potocznie ŚLINĄ.
Z poważaniem 
Ola i Julia"

I co brzmi wystarczająco mądrze? Mam nadzieje, bo pisałyśmy to ze słownikiem.
Teraz to na serio Pa, pa. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak skomentujesz, wtedy też skomentuje.
Będzie mi miło jak zaobserwujesz, wtedy też zaobserwuje.