09 stycznia, 2012

Konkurs. Wolontariat.

Zgłosiłam się do konkursu Blog roku 2011.
Szczerze wątpię w to, że wygram, ale zrobiłam to impulsywnie...

Już dawno przeczytałam taki fragment : http://schronisko.com/?pgs=5
Ja wszystko rozumiem, ale skoro narzekają, na to, że brak im wolontariuszy, a przyjmują tylko tych od 18-tego roku życia, no to sorry... Przecież osób w moim wieku, które chcą pomagać jest najwięcej! Przecież wystarczyło by zaświadczenie od rodzica lub opiekuna prawnego! Tak to ja z moją prawie 15-stką nie mam szans. Wyśle do nich maila i zobaczymy!

Par.2

Wolontariuszem może być:
1) osoba, która ukończyła 18 rok życia;
2) przeszła z pozytywnym wynikiem rozmowę kwalifikacyjną;
3) podpisze porozumienie z Usługami Komunalnymi, podając wszystkie wymagane dane osobowe;
4) nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do świadczenia pracy w Schronisku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak skomentujesz, wtedy też skomentuje.
Będzie mi miło jak zaobserwujesz, wtedy też zaobserwuje.