20 marca, 2012

Temat

Cześć. Zatoki nadal męczą, przerąbane, w poniedziałek dostałam 2 i 3 z matmy więc nie jest fajnie....
W czwartek idziemy z klasą do kina i na kręgle, po raz pierwszy podczas tych 2 lat gimnazjum!
Ostatnio nic nie robię tylko oglądam filmy. Moją ofiarą padły również "Wampiry i świry". Film polecam, mega fajny, a Edward z parodii jest o niebo lepszy niż normalny... :* A tak odbiegając od tematu pisałam dziś spr. z infy, który mi nie poszedł najlepiej, ale... grunt to optymistyczne podejście, nie...?
Pisałam na fejsie, z moją najlepszą przyjaciółką  podstawówki,z którą do teraz utrzymuje kontakt! i jadę do niej na nockę. Niby nic niezwykłego, ale zawsze trudno u nie o nockę bo mieszka w Komornikach (dla osób nie z okolicy mówię, że to 25km. od Poznania. Będzie spoko... 30-31 marca ta data ewoluuje.!
Pa, pa.

Nudy na Fizyce :)

1 komentarz:

Będzie mi miło jak skomentujesz, wtedy też skomentuje.
Będzie mi miło jak zaobserwujesz, wtedy też zaobserwuje.