04 marca, 2012

Mam!

Mam interneta!!
Dzięki za cierpliwość, bo ja już jej nie miałam!
Ten weekend spędzałam u taty w jego nowym mieszkaniu (tak, przeprowadził się...). Jak zwykle poczułam się dziwnie, gdy Korniszon zabrał dzieciaki na zakupy, a AS. kupił 2 gry komputerowe, a nas jak zwykle zostawił w domu. Nas nigdy tata nie zabiera na zakupy... Ale w końcu powiedziałam mu, że potrzebuje spodni, a nie jakiejś głupiej gry, więc powiedział, że mnie zabierze. Na dzisiaj kończę, bo mam zawalony tydzień: w pon. 2 kartkówki: z WOSu i chemii + prezentacja o adaptacji filmowej na Polaka, we wt. kartkówka z historii, w śr. kartkówka z fizyki, w czw. sprawdzian z angielskiego i kartkówka z geografii, w pt. sprawdzian z matmy. Masakra - gimnazjum.
Kończę, jak znajdę chwilę to napisze.
Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak skomentujesz, wtedy też skomentuje.
Będzie mi miło jak zaobserwujesz, wtedy też zaobserwuje.