09 marca, 2012

8 marca

Wszystkiego najlepszego dla wszystkich dziewczyn!

Taa... W przypływie chaotycznej pewności siebie kupiłam bluzkę z Lady Gagą... Ale nie na zakupach z tatą. Oczywiście obiecał mi we wtorek, a nie poszliśmy do teraz!
W szkole jak zwykle nawalone sprawdzianami i kartkówkami, w tym tygodniu mam tylko 2 spóźnienia, a jutro na szczęście nie idę do szkoły, bo bym chyba wymiękła. Nie powiem dzisiaj było całkiem fajnie... Dostaliśmy kwiatka. Ja dostałam od takiego jednego Filipa, ale ON. nie dał nikomu. Poza tym czekoladę, z której po poczęstowaniu chłopaków nic nie zostało... Kocham moją klasę. Będę niosła dobrą passę, dlatego na moim blogu powstanie parę nowych zmian, takich jak ZDJĘCIA, więcej zdjęć, teledyski itp. Myślałam nad założeniem modowego bloga, ale jak zobaczyłam te wszystkie blogi pozujące na Kasię Tusk czy chociażby Honey, to mi się odechciało. Dobra zaraz idę spać, bo mi się oczy same zamykają... Ech, szkoła. Same zalety jak widać!
A! Zanim pójdę spać chciałabym kogoś opisać... Mianowicie mojego wroga, o którym tutaj nie wspomniałam... To... Szukam jak ją nazwać. Mam! Jedną z kultowych animowanych bajek jest "Artur i Miminki" . No więc tam był Wyklęty M... Ona ma imię a tą samą literę, więc się zgadza... No więc ja jej nienawidzę. Chodziła z Olą do podstawówki i próbuje zepsuć naszą przyjaźń... Teraz ma swoją przyjaciółeczkę Martynę... Ja pierdole, nie. Mówi, że nikt się jej z klasy nie podoba, ale widać, że leci na NIEGO. Suka. Poza tym w zeszłym roku, według chłopaków byłam najładniejsza w klasie, i najbardziej lubianą dziewczyną, co nie powiem bardzo mi schlebiało ;D Teraz co do ładności dla nich jestem 2! Boje się zapytać o lubianą!  W ogóle 12 marca są wybory Miss Gimnazjum, w zeszłym roku z naszej klasy poszłam ja i Maja. W ty roku chcieli Wyklętą M .Ja
powiedziałam z góry, że w tym roku nie ma mowy. Ale nie było drugiej chętnej, więc było losowanie (M. nie chciała pójść), oczywiście jakimś "dziwnym trafem" wypadła kto? M. i ja! Pani powiedziała mi, że jeżeli nie przyjdę dostanę KOLEJNĄ uwagę.! Co za gówno. Dobra kończę, mimo wolnego dnia jutro, i tak jestem mega śpiąca.
Papapapapa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak skomentujesz, wtedy też skomentuje.
Będzie mi miło jak zaobserwujesz, wtedy też zaobserwuje.