11 czerwca, 2012

Hahah ♥

Dzień udany :)) Nie licząc źle napisanego sprawdzianu z chemii :(. Przepraszam, że piszę dopiero dzisiaj, ale miałam urodzinki, a poza tym mecze całkowicie mnie pochłonęły :D. Dzisiaj na przystanku z nudów wymieniałam poglądy z jakimś Irlandczykiem :) Achh. Jednak Irlandia ma klimat, ludzie są tam tacy Sympatyczni :) Kiedyś pokazywałam wam ubrania z motywem flagi USA, cóż naprawdę wkręciłam się, więc kupiłam sobie parę nowych rzeczy :D P.S Czy ktoś może zna zdjęcie, albo stronę na której Lewandowski jest bez koszulki? :D Wkręciłam się ... :]







Oli się na lekcji nudziłoo. :))

Pozdrowienia :))
KISS.




4 komentarze:

  1. trampki z New Yorkera? :P fajny blog.
    zapraszam do siebie. + dodaje do obserwowanych.
    http://full-of-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie trafił Poznań na Irlandczyków. Od dawna wiadomo, że te Polska, a szczególnie Poznań naprawde nieźle dogadują się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie masz, jedyne co się zmieniło u mnie w Krakowie, to ilość korków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. masz super bloga. :) zapraszam na mojego. Mogłabyś się dodać do obserwatorów? Z góry dziękuję! :*
    MASZ ŚLICZNE TRAMPKI! ♥

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak skomentujesz, wtedy też skomentuje.
Będzie mi miło jak zaobserwujesz, wtedy też zaobserwuje.