07 czerwca, 2012

Euro 2012. ♥

Widzę, że moje posty i wgl. mój blog cieszy się ostatni dużą popularnością. Tylko wczoraj dostałam od was 4 maile, z pytaniami. ♥
Chciałam poruszyć dzisiaj temat dobrze nam znany od paru miesięcy. Mianowicie: EURO 2012. Nie zamierzam was oczywiście katować składem, czy coś takiego. Zamierzam pokazać INSPIRACJE.... Nie wiem jak u was, ale jedyne co mnie denerwuje w Euro, to remonty. W Poznaniu są wszędzie przez około 2 lata :/  W ciągu tych dwóch lat mam więcej spóźnień, niż przez całą podstawówkę!!!
Dzisiaj przeglądałam lakiery, i chcąc sobie zrobić paznokcie a'la KIBIC, odkryłam straszną rzecz. Nie mam białego lakieru, i to jest traumatyczne, bo muszę się zwlec z chaty, i iść jutro do Kupca, albo do Browaru :)







Za kim jesteście na Euro?
Ja przyznam się bez bicia, że jeżeli Polsce nie wyjdzie to jestem za Irlandią i Hiszpanią. ♥

Nuta na dziś:

Daje niezłego kopa ♥
KISS.

10 komentarzy:

  1. Kocham BON JOVI!! Stare, ale jare :D
    W sumie chyba będe za Niemcami ♥
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba Portugalia...
    Jeszcze w sumie nie wiem.
    P.S. Zjadłabym taką babeczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kibicuję Niemcom i Hiszpanii :) chociaż wiadomo, że chciałabym, żeby Polska wyszła chociaż z grupy :D

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem komu kibicuje , chyba Polsce . Szczerze mówiąc mało mnie to obchodzi , ale skład znam i to perfekcyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie kibicuje nikomu, nie obchodzi mnie to za bardzo. AlE te paznokcie jak najbardziej fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję pięknie :*** EUUUUURO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymamy kcuki za naszych !! ;D
    Fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okej. Obserwujemy. :) Teraz twoja kolej :D http://pamietnik-kariny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągle trzymam kciuki za naszych ;) zobaczymy jak to wyjdzie ;D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie,chętnie dodam do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak skomentujesz, wtedy też skomentuje.
Będzie mi miło jak zaobserwujesz, wtedy też zaobserwuje.