20 maja, 2012

Sorka... :)

Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale moja siostra miała komunię 13 maja i te przygotowania PRZED i PO całkowicie mnie pochłonęły. Specjalnie przed komunią, byłam zmuszona kupić marynarkę (choć nie narzekam bo była na mojej liście, jak się jutro uda, to postaram się wstawić foty)...
Chciałam wam polecić film "Sylwester w Nowym Yorku", sama plejada gwiazd (Sarah Jessica Parker, Jon Bon Jovi, Zac Efron, Halle Berry, Jessica Biel, Robert de Niro i inni...) Sama słodycz na pochmurne dni :D
Jutro dzień wolny, co prawda odpracowujemy w sobotę, na jakimś festynie, ale lepszy festyn niż NAUKA. Zamierzam wybrać się na rolki (jak w każdy wolny dzień).... i kto wie...? Może coś się zdarzy? Liczę na to każdego dnia.... Kiedyś się uda. KISS!


Ach... JON BON JOVI....!


Paaa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak skomentujesz, wtedy też skomentuje.
Będzie mi miło jak zaobserwujesz, wtedy też zaobserwuje.