05 maja, 2012

Morze

Właśnie wróciłam znad morza, i po prostu padam, ale znalazłam czas, żeby napisać dla was notkę. Nad morzem Meeega zimno (ok. 8 stopni), co ciekawe w Koszalinie oddalonym o niecałe 12 km. było o 14 stopni więcej! Mam dla was parę zdjęć z wypadu, ale na większość jeszcze czekam, z wypadu do Mielna z koleżanką (tak się nasze drogi zetknęły)....

Taki tam sobie PAN... :)






O... a tu mi pan w kadr wszedł!


Reszta zdjęć, jak połącze się z mą KUMPELĄ, która ma szlaban na kompa więc se troche poczekacie :)

1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia! *.*

    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jak skomentujesz, wtedy też skomentuje.
Będzie mi miło jak zaobserwujesz, wtedy też zaobserwuje.