07 kwietnia, 2012

Odzyskałam internet!

Piszę tą notkę 4 raz i jestem za przeproszeniem wkurwiona!
Od razu dam wam zdjęcia. Wiecie, że gdy mama wyłożyła na korytarz wszystkie moje buty, to nie dało się przejść?



Ostatnie zdjęcie przedstawia mojego cudownego psa jak kichał ;) Byłam z nim dzisiaj na godzinnym spacerze próbując zapomnieć o Felciu (pojechał do nowego domu) i ciesząc się super pogodą (podobno za dwa dni ma spaść śnieg).
Byłam na nocce u kumpeli, fajnie było. Urządziłyśmy sobie maraton filmowy, oglądałyśmy min. "Jak się pozbyć cellulitu?". Film zajebisty, a jakie teksty..
Np.
"Czuję... taką, wiesz... głębie głębinową, że tylko ryby głębinowe ą w stanie ją ogarnąć, taką głębie czuje."
Albo.
- Wiedziałem, fucken wiedziałem!
- Odłóż ten pistolet Krystian. bo jeszcze wystrzeli!
[...]
- Ale ja nie znam tej pani!
- JASNE!!! Co robisz w środku nocy w jej pokoju?
- Naprawiam radio!
- Kurwa, no nie! No po prostu kurwa no nie! Boże czy ty to widzisz? Nie dość, że koleś bzyka mi laskę, to jeszcze ma mnie fucken za debila! Pogarszasz swoją sytuację łysa pało!

Dobra! Spadam! Pa pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak skomentujesz, wtedy też skomentuje.
Będzie mi miło jak zaobserwujesz, wtedy też zaobserwuje.